Glad

Nu sover barnen så jag passar på att få lite inrednings insperation, wiiii blir tokig på allt fint man kan göra när man bor i hus. Jag vill flytta NU!!! Just nu letar jag ideer till Isas kommande rum. Är så glad över sängen och kristallkornan hon skall få av farmor,farfar,mormor & morfar i julklapp. Nu skall det bara beställas vimplar till sängen, kommer bli så fint. Skall även försöka få tag i en liten träsoffa till hennes rum, har hittat en på www.systerlycklig.se som skulle passa perfekt. Idag kom mina saker jag beställt, dom var hur fina som helst. I morgon skall hjärtat måla på texten på bordet, något att se fram emot.
Kom precis hem ifrån BVC & läkaren tyckte att det inte var någon fara med Isa och hostan, allt lät bra. Det är bara att vänta tills det går över av sig själv. Det innebär några sömnlösa nätter till =)
Marcus åkte till jobbet nu, lite tråkigt men man måste ju jobba. Väntar på att mina goingar ska vakna så att vi kan ta på oss och gå en promenad, kanske går förbi mamma en sväng. Haylie har tjatat om mormor hela morgonen, hon är uttråkad stackaren. Hon är inte van att vara inne så här mycket, vi är ju alltid ute, hälsar på vänner m.m




Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0