God morgon

Natten har varit bra, fick sova ut ordentligt. Är lyckligt lottad som har en Marcus!!!
Nu sitter Jag och försöker få i Haylie lite frukost, vilket är lättare sagt än gjort.
Skall försöka måla våra nya soffbord idag när Haylie är hos dagmamman, hoppas att det kommer bli fint.
Är så mycket nytt jag vill köpa men får inse att jag är tvungen att vänta tills vi flyttar.
Har en känsla av att dessa månader kommer gå mycket långsamt...=)



Haylie vill varken vara med på bild eller äta frukost


Kommentarer
Postat av: Micka

Haha söt bild! Nej tiden kommer gå fort och snart sitter du där i ditt nya hus =) =) Underbart ju! Så glad för er skull! Kram!

Postat av: Pernilla

Söt liten blogg du skaffat dig sabbe :). Nejdå snart är ni allt Kärnabönner haha :D

Postat av: Sabina

Micaela: A hon e go lilla Haylie. Vi får hoppas på det bästa, vill ju så gärna ha huset!

Postat av: Sabina

Pernilla: Tack tack tant Pernilla :0) hahah jag håller tummarna!


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0