Hej

Nu är det verkligen svart ute, å jag älskar det. Hösten & vintern är så mysig med alla dessa levande ljus och mys i soffan. Hittade så mycket fint på Haga hem idag, men köpte bara en lykta. Det känns så onödigt att köpa massa jul saker nu innan flytten. Jag får ta det nästa år, får ha tålamod!!!
Tog en promenad till mamma & pappa när hjärtat åkte till jobbet och nu sitter jag här och har precis ätit lite grillad kyckling. Jag skall snart gå hem igen, arga snickaren kommer idag och det får jag bara inte missa.
Får se hur lugn kvällen blir bara, Isa verkar ha magont idag. Inte alls kul, hon har så svårt för att somna då.
Trist att sitta hemma själv på kvällen, önskar jhu att hjärtat var hemma men man måste ju jobba!

I morgon ska jag åka & hälsa på Jenny & lilla Liam, fast han är inte så liten längre. Tiden går så fort!!!
Det ska bli roligt, man har alltid mycket att prata om. Blir väl en hel del hus/barn prat =)

Nej nu vill nog mamma & pappa få lite lugn & ro, så det är dags för mig att gå hem.
Hoppas ni får en mysig kväll...


 mina älsklingar på liseberg =)


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0