Helt slut!!!

Måste klaga lite nu!Är så trött på alla dessa sjukhus besök. Dagen blev inte alls som jag tänkt. Har ju som sagt haft ont i revbenen ett tag nu & i dag blev det mycket värre, kunde knappt andas och det gjorde fruktansvärt ont. Kunde knappt röra mig. Fick ringt hit svärmor, för jag kunde inte ta hand om barnen. Fick åkt till akuten i kungälv där jag blev sittandes i 7,5 timma. Dom röntgade mig och gav mig smärtstillande, kunde inte se nån skada på lungan och troligtvis är det fraktur på revben eller muskulaturen. Läkaren skall ringa i morgon då röntgenläkaren har tagit en närmare koll på bilderna. Känns som vi är hos läkaren & sjukhuset MINST varje vecka.
Är så när man har en liten dotter som heter Haylie som är öronbarn & har ett medfött fel på urinvägarna som gör att hon får urinvägsinfektion väldigt lätt vilket i sin tur ofta i hennes fall leder till njurbäckeninflamation.
Spyr på allt som har med sjukhus att göra!!!
Det är något hela tiden känns det som....och nu var det självklart min tur.
Just nu ligger lilla Isa och hostar som bara den hon är sååååå slemig i halsen, låter läskigt! Man blir så orolig hela tiden. Speciellt när dom små är sjuka, dom är ju så känsliga! =(

Nu ska jag stoppa i mig lite piller & försöka få mig lite sömn. Skall åka till Ullared i morgon, skönt att få lite annat att tänka på. Kan behövas känner jag.
God Natt!!!!


Kommentarer
Postat av: Micka

Fy det låter inte alls kul!! Finns nog inget tråkigare än att åka till sjukhus och sitta där och vänta i alla evighet. Usch, förstår verkligen att du är trött på det. Hoppas verkligen att det blir bättre nu framöver och att ni kan få en liten paus från det där. Kramar om!

Postat av: Sabina

tack Micaela...jag hoppas oxå att vi snart slipper detta. Hoppas du mår fint. Krami


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0