Kan inte få nog

God morgon, sitter vid datorn och drömmer mig bort. Jag är verkligen galen i inredning, speciellt i den franska lantliga stilen. Är så mycket som jag vill få gjort & jag vill bara flytta NU!!!
Det är tur att jag har en kille som delar mitt intresse för inredning iallafall. Och att han gärna bygger mycket av det som jag vill ha, bättre kan man inte ha det. Hann inte till haga igår, var så trevligt hos Camilla att jag stannde lite för länge =) tack Camilla för allt gott du bjöd på. Alltid kul att träffa alla. Skulle åkt till backaplan med Cicci, Sophie och Tess, men blir haga idag istället.
Jag skall ändå in till stan på söndag så det får räcka...
Då var det dags att starta dagen....hjärtat ligger fortfarande och sover, får gå in å väcka honom så att vi kommer iväg innan han börjar jobba. Lägger in lite bilder på lite saker jag hittat som är ett måste i mina ögon, dom skall bli mina inom kort =)
Hyllan skall min goa Marcus bygga åt mig, så jag kan ha massa fina gamla tallrikar i den, kommer bli så bra!!!





 sånna här har Haylie i sitt rum fast större och man kan inte få nog, så söta!!!

denna gris är så fin, Isa har önskat sig denna av moster i julklapp


Kommentarer
Postat av: Katarina

Ja vill oxå ha!!!

Cool gris tänkte på Lotta direkt haha...


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0