Kvälls mys

Då var denna söndagen snart över, dagarna går så fort.
Tyrone, Malin och Liam kom och hälsade på, vilket gjorde min dotter överlycklig.
Marcus åkte och jobbade vid halv tre tiden & kommer inte hem försen vid tolv i natt, det innebär att vi får klara oss själva hela kvällen. Det skall nog gå bra! Kom in för en timma sen, har varit ute och gungat och lekt i sandlådan med Haylie & gått en sväng med Tassa.
Nu har vi precis gjort chokladbollar, Haylie sitter just nu och äter detta. Hon har choklad över hela sig, men det är väl så det skall vara. Isa ligger här brevid mig och är inte allt för nöjd just nu, uttråkad antagligen. Om hon fick bestämma skulle hon vilja att hennes mamma gick och bar henne hela tiden. Men det orkar inte ryggen & absolut inte min revben, undrar när dom skall läka ihop???Känns inte bättre, konstigt!

Skall försöka fixa oss för kvällen här hemma så att jag barnen kommer isäng i tid. Jag hoppas på att få se "ensam mamma söker" ikväll. Hoppas kan man ju alltid som sagt =)
Ha en fortsatt bra kväll....nu säger vi god natt!



Min bror & min söta hund "Tassa"

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0