Lugn dag

I dag händer det inte mycket i Sabinas liv. Har precis kommit hem ifrån en promenad med familjen, gick till mamma en stund så att Haylie fick leka lite med Mirella. Dom leker så bra ihop och det är roligt med en flick kompis till Haylie. Det är ju annars bara massa pojkar. Nu sitter jag här på min kökssoffa & väntar på att maten skall bli färdig blir spagetti & köttfärssås idag, Marcus älskar ju denna maträtt tur att det är lätt & går snabbt att göra. Han åker snart till jobbet och då blir jag ensam hemma hela kvällen med barnen. Vi ska nog bara hålla oss inne, måla lite och bara mysa.
I morgon skall jag åka till Sophie & träffa alla tjejer. Det ser jag fram emot, blir nog lite fika och MASSA prat.

Nu är maten färdig, dags att slå sig ner i soffan med hjärtat & mysa lite innan han åker. Håller tummarna för att Isa sover en halvtimma till =)

Kommentarer
Postat av: Anne

Här hostas det för fullt så det är verkligen lugnt här med. Har hört att man kan hosta sönder sina revben så jag får väl ta det lugn.. ;)) Den stackars lille pälsen får inte för mycket motion just nu.. Tur att vi bor så han kan springa som han vill.



Ha en go dag.



Kram Anne

Postat av: Sabina

Ja det får du göra...inte kul att vara sjuk. Ne det är ju så dom små djuren får allt stå ut när vi är sjuka. Kram


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0