Lunch...

Tog en lång promenad efter att jag lämnat Haylie hos dagmamman. Något jag skall försöka göra varje dag nu.
Måste komma igång & träna lite.
Sitter nu hos mamma & pappa & skall strax äta lite lunch, står torsk med potatis & äggsås på menyn idag.
Blir väl att vi får sova här i natt då det luktar så starkt i vår lägenhet när vi målat bordet. Men fint blir det, måste bara beställa texten som skall målas på bordet. Bilder kommer när det är klart.
Är så mycket jag vill få gjort och köpt, helt otroligt. Jag har fått börja skriva ner alla mina ideèr i ett block för att jag inte ska glömma bort dom tills huset är färdigt.
Visst kan man köpa lite nu med men har inte så mycket plats kvar hemma.
 
Dags att slita sig ifrån datorn lite för nu kom Marcus med Haylie.
Ha en fortsatt trevlig torsdag.



Min Söta syster





Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0