Måndag igen

Ja då var det måndag igen, tiden går så fort. Hinner inte med allt man vill göra på dagarna.
Lämnade Haylie hos dagmamman kl nio i morse, sen åkte jag & Isa ut till Katta och Jack. Vi åt lite frukost och drack kaffe. Vi planerade även för vår tjejkväll vi ska ha den 14/11. De ska bli så kul, dricka, sjunga,basta m.m.
hoppas på en bra kväll.
Vi tog även en sväng till kungsgatan och köpte nya töj stavar till Fidde, shit jag förstår inte hur man kan få in nåt så stort i öronsnibbarna =) haft en toppen dag ihop iallfall.
Nu sitter jag hos mamma med barnen och kollar på en karta över alla tomter som skall släppas runt våran tomt.
Om kommunen går med på den planen kommer det byggas massa hus runt omkring oss och det känns underbart. Det kommer vara barnfamiljer som bygger & det är kul för mina barn som får massa kompisar i närheten.
Skall snart åka och hämta Marcus, vi har mycket att fixa med idag. Vi ska köpa stövlar till Haylie och storhandla mat, aldrig en lugn stund. Fast oftast är det så jag vill ha det. Jag gillar inte "vardagen" då allt går på rutin och är samma samma varje dag USCH!!!! Jag blir så lätt uttråkad.

Snart fyller jag år & hoppas på presentkort ifrån Make Up Store, är sååå mycket jag vill ha därifrån.
Bara kliar in fingrarna när jag är där inne och kollar.
Måste bara tipsa om en av de bästa bloggarna, hon är så duktig, söt och man får så mycket bra tips ifrån henne.
Läser bloggen varje dag http://micromiss.blogg.se

Ha en bra dag!!!


 
Söta Katta på hennes bröllop


Kommentarer
Postat av: Katarina

Du e la go ett kort på mig... Haha...

Postat av: Sabina

Katta: =) klart!!!

Postat av: Katarina

Haha... Söt du...


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0