Måndag

Har haft en usel natt, Isa har sovit dåligt och jag har gått och blivit förkyld.
Skall försöka ta igen lite sömn sedan när Marcus kommer hem.
Lämnade Haylie hos dagmamman kl nio i morse & efter det åkte jag och Isa till backaplan för att köpa lite vinter kläder till barnen & jag fick köpt mig ett par leggings och två par tröjor. Finns det nåt roligare än att få shoppa massa fina saker??? Det får än alltid på bra humör=) & det finns ju så mycket fint att köpa till mina små flickor.
Efter de var det dags att åka till Grossen och storhandla...fått gjort mycket idag.
Nu är jag & barnen hos mamma och vi ska strax äta paj, som hon precis har bakat GOTT!
Hjärtat jobbar idag, skall åka och hämta honom sedan, blir mys ikväll efter att han tränat. Har saknat honom mycket idag!




Haylie, farbror Tyrone och favorit Liam





Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0