Mys i soffan

Sitter just nu i soffan, tittar på tv och har precis ätit mat, hoppas att barnen ska somna snart. Haylie sitter och äter kvällsmat med Marcus och Isa ligger brevid mig och halvsover. Idag är jag riktigt trött, är väl antagligen för att kroppen inte är helt ok. Jag längtar så otroligt mycket efter att få känna mig helt bra, vilket jag säkert gör snart.
Jag har iallafall haft en hel mysig dag. Lämnade Haylie hos dagmamman som vanligt i morse, vid halv tio tiden kom Katta och Camilla hem till mig. Vi år frukost ihop och satt fram till kl halv två och pratade massor. Det finns inget bättre än att få sällskap av vänner hela dagarna. Jag är nog världens socialaste person, trivs bäst när jag har massa folk omkring mig. Är så trist att sitta hemma själv, sällskapssjuk kanske det heter hahah.
Kl två var det dags att hämta Haylie, vi åkte hem snabbt och jag fick duschat och gått ut med hunden sen var det bara att sätta sig i bilen för att åka och hämta Hjärtat. Vi tog en tur till backaplan och köpte stövlar till Haylie.

Längtar så tills lördag då vi ska på Patricias 30 års fest...ska bli skönt att få komma iväg lite utan barnen, bara jag och Marcus. Jag ser framemot en rolig kväll!!!På Fredag ska vi in till stan jag, Marcus & självklart barnen, måste köpa lite nytt att ha på oss.

Ha en fortsatt skön kväll...









Kommentarer
Postat av: Anne

Du har inga problem med att få dagarna att ta slut. Det är fullt upp hela tiden eller...;)

Postat av: Sabina

Ja det är verkligen fullt upp hela tiden...men som sagt oftast så jag vill ha det. Trivs bäst då, så länge det inte blir för stressigt! =) allt bra me dej?

Postat av: Katarina

Tur vi båda klättrar på väggarna när vi e själva så vi kan umgås massa =D

Postat av: Maja.

Känner igen det där med att sitta i soffan och prata med vänninorna, ibland känns det som om det aldrig finns nå slut. Helt underbart:)

Postat av: Sabina

Katta: precis, hur bra som helst!!!!=)

Postat av: Sabina

Maja: Ja det finns ju inget bättre än att få umgås med vänner & bara få prata av sig =)


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0