Piggelin=)

Japp gick upp kl fem i morse, kunde verkligen inte sova mer. Nu är kl halv sju och mina små töser sover fotfarande. Det är riktigt skönt att komma igång tidigt på dagen, jag har hunnit duscha, sminka mig, städat undan och nu sitter jag här. Hade kalas igår kväll, jag fick massa fint pengar, sminkborste, blommor, inrednings saker, ett superfint ägg som min mamma hade gjort (lägger in bild på den senare idag). Vi åt massa god mat och umgicks lite, var jätte trevligt! Tänkte åka in på söndag och köpa mig lite kläder och massa nytt smink ifrån Make up store.Skönt att få en liten shopping dag utan barn, min goa Marcus är hemma med dom. Har mycket roligt framför mig nu och har varit så några helger nu. Nästa helg ska vi fest & dop och helgen efter de är det tjej kväll hemma hos Katta. Skönt med lite avbrott i den trista vardagen.


Idag kommer familjen ifrån skepplanda hit. Det skall bli kul!Hjärtat jobbar idag så dom kommer väl efter att han hunnit hem. Innan det tänkte jag åka en sväng till backaplan med barnen, ska köpa mig lite lyktor. Får väl titta in en snabbis på H&M med, lilla Isa behöver lite kläder. Måste åka in någon dag och köpa massa nytt till barnen, börjar bli ont om vanliga "lek" kläder. När jag städade Haylies gaderob såg jag att hon mest hade massa "fin" kläder. Hon behöver sånt som hon kan ha hos dagmamman och när hon är ute.

Lägger in lite bilder nedan på dom fina paketen jag fick igår.



Servett ringarna hade jag innan och av älskling fick jag dessa fina dokument dukar.
(bilderna är lånade av http://www.systrarnadreamhome.blogspot.com/)

 denna underbara bok fick jag också av Marcus


 
Av Marcus fick jag även 2 runda vita kuddar som visas på bilden



Var bara tvungen att visa dom söta vingarna som jag köpte till Haylies rum

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0