Regning Fredag

God morgon...kl är halv tio och jag sitter i soffan med barnen. Vi har precis ätit frukost och fått på oss lite kläder.
Ska snart åka ner till vårdecentralen, tur att jag inte avbokade min läkartid. Det är så mycket värre med revbenen, har knappt kunnat sova i natt. Det gör så ont, även hostan är tillbaka och det gör det inte bättre.
Vi får se vad dom säger om det, måste iallafall få något mot hostan.
Gårdagen blev inte riktigt som jag tänkt mig, efter att Haylie hade sovit middag var hon jätte ledsen och klagade över örat igen. Det var bara att åka in till jourscentralen i kungälv, som tur var fick vi träffa en läkare snabbt. Det var en ny omgång öroninflammation. Helt otrolig 2 inflammationer på 2 veckor. Blir nog rör snart.

Är riktigt regningt ute idag, rätt mysigt tycker jag. Marcus jobbar idag, så det blir en ensam dag med barnen. Men tiden kommer gå fort då vi har mycket att göra, vårdcentralen, åka till husfirman och sedan på dans med Haylie.
Dansen är ju så rolig, får se hur mycket hon orkar idag när hon har ont i öronen.
Ikväll ska jag försöka få se en film (män som hatar kvinnor) har försökt med detta i över en månad nu =), kanske blir lite godis också.

Hoppas ni får en trevlig fredag & en skön helg!



Kommentarer
Postat av: Anne

Det verkar som om du har fullt upp... Vart är det ni ska bygga...?



Ha en go dag, Anne

Postat av: Sabina

Fullt upp är det minsta man kan säga =) är väl så när man har småbarn. Vi ska bygga i kärna ovanför farmor och farfar. Om allt går enligt planerna!


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0