Sakna

Kom precis hem ifrån Sophie, haft det jätte trevligt. Kul att alla kunde komma idag, vi var väl ca 10 mammor och lika många barn =) små goa ungar överallt och alltid lika mycket att prata om.
Hämtade Haylie kl 2 hos dagmamman och nu har vi ätit mat och sitter just nu i soffan och slappar lite.
Isa är väl inte allt för road, måste verkligen få köpt ett babygym till henne. Hon gillade Alexanders väldigt mycket.

Saknar mitt hjärta idag, fick bara pussat honom hej då & sen fick han skynda sig till jobbet. Kommer inte träffa honom försen i morgon kväll igen. Har knappt träffats på tre dagar, ändå bor vi ihop =) så är det att ha hård arbetande man...
Jag sitter och funderar på hur vi skall få tiden att gå idag, lite trist att det inte är nån sol ute. Blir inget leka i sandlådan iallafalll.
Mamma har varit i Ullared idag, kanske ska gå dit en sväng och se vad hon har fått köpt.
Det blir lite tidsfördriv, skulle haft lite pärlor hemma så jag kunde pysslat med Haylie. Jag får nog köpa det.

Nej dags att mata lill tösen...

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0