Sent!

Kl är snart halv elva och jag satte mig precis vid datorn, har tittat på rosa bandet galan. Jag har gråtit många tårar de senaste timmarna. Usch ryser bara jag tänker på det.
Mina söta barn sover, tänkt hålla mig vaken en stund till eftersom Isa snart kommer vakna och då vill hon ha mat.
Hjärtat är på jobbet och kommer hem om två timmar, skall försöka hålla mig vaken tills dess, så att jag kan få pussa på honom lite. Har haft en mycket bra dag, åkte till Jenny & Liam vid tio i morse och där blev jag kvar tills halv två, då jag var tvungen att hämta Haylie hos dagmamman. Vi drack kaffe och pratade, att man alltid ska ha så mycket att prata om =) mycket trevligt var det. Liam är ju för söt, ett riktigt charm troll!
Glömde ta kort, jag måste bättra mig på den biten. Har alltid kameran med mig men glömmer av det.
Fick besök av min bror och hans son Liam nu på kvällen, alltid könt att få lite sällskap. Ingen blir ju gladare än Haylie.

I morgon fyller jag hela 25 år =) detta skall inte firas stort. Familjen kommer hit. Tänkte bjuda på kyckling, sallad, potatis sallad, oliver, feta ost, pepparoni, vitlöksbröd, vitlöksklyftor m.m.
Alltid kul när det kommer hem folk. Överst på önskelistan står det nytt smink i från Make up store!!!Men självklart även massa inrednings prylar. Det kan man aldrig få för mycket av.
Tänkte även åka in en sväng till marknaden, hjärtat är ledig hela dagen. Det är ju alltid samma saker på marknaden men Haylie tycker det är kul & lite mysigt är det. Blir väl att vi tar en fika och leker lite vid ankeborg också.

Nu har Isa fått sin mat, så då är det väl dags att gå och vila ögonen lite tills Marcus kommer hem. Kom på att han måste flytta våra cyklar annars slängs dom i morgon. Skall tydligen städas där dom står, får ringa & påminna honom.
God natt!

 Lilla Tassa

Kommentarer
Postat av: Jennifer

hej hej! =) ville bara kika in o säga grattis på födelsedagen!

massa kramar

Postat av: sandra

Grattis.. =)

Postat av: Micka

Grattis på födelsedagen!! Kram

Postat av: Sabina

Tack era sötisar!


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0