Sovit Gott

Kl är halv tio och jag sitter i soffan och kollar på Shrek med Haylie, denna film går varm här hemma nu.
Jag börjar bli lite smått trött på den nu =), Isa ligger här brevid mig och är jätte förkyld. Det är tur att vi ska på läkar kontroll idag, hon hostar så mycket att hon nästan inte får luft. I morgon är det min tur att gå till läkaren, skall på återbesök & kolla mina revben. Det har inte blivit bättre, snarare värre!!!Det gör fruktansvärt ont & det tar på orken. Nu är jag trött på alla sjukdomar. I natt fick jag sova iaf, min underbara Marcus tog Isa i natt. Jag fick sova ända till halv nio i morse!

Jag hoppas mina fina saker kommer med posten idag. Det borde dom göra.
Jossan kommer och köper vårt gamla köksbord senare idag. Skönt att bli av med det, tar bara upp massa plats.
Skall slänga så mycket när vi flyttar, vi ska till hus firman i morgon och fixa med bygglov m.m. dom trodde det skulle ta ca 2 mån innan bygglovet är klart. Vi får hålla tummarna, men det ser ljust ut iaf.

Nej nu ska jag gå ut med Tassa och sen ringa hyresvädern, vi har inte haft varmvatten på 2 dagar MORR!!!!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Fick inget svar om huset? Är allt annat förarbete med huset klart? Vi väntade nämligen ett halvår innan godkännandet kom och nu är det avlopp och vatten-ritningarna som ska in för ett godkännande. Men det är väl olika såklart från ställe till ställe kan jag tro! Fina bilder på eran lägenhet också :-) Hoppas ni blir bättre snart. Inget kul att vara sjuk! Kram

Postat av: Sabina

Oj missade de...ja allt är klart. Vi väntar bara på bygglovet, har redan fårr förhandsbesked om att vi får bygga där. Nu ska dom bara godkänna just det huset. Det är kommunalt vatten framdraget till tomten redan. Ska faktiskt till husfirman idag, dom trodde bygglovet skulle vara klart om ca 2 mån...vi får hoppas. Jasså vart ska ni bygga???Va roligt! Tack så mycket, älskar ju inredning. Kram


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0