Spännande

Nu är kl halv 8 & jag har varit vaken i 2 timmar, barnen bestämmde sig för att vakna tidigt idag.
Har precis ätit frukost, är väl snart dags att gå ut en sväng med hunden.
Blir mamma träff hos Katta idag med alla goa mammor & barn, skönt att komma iväg lite.

Senare idag skall vi till älvsbyhus för att få kostnaden på tomten, så spännande. Om allt går vägen nu (vilket de ser ut å göra) så har vi ett nytt hus om ca 8 månader UNDERBART!!!
Är så trött på att bo i vår trea, det är för trångt & jag kan långt ifrån uppfylla alla mina inredningsdrömmar. Inredning är ju som sagt de stora intresset.
Men nu è det hård sparning som gäller fram tills huset står på plats.

Oj va tiden rinner iväg....dags att göra sig i ordning
Hoppas att dagen blir till det bästa!


Tusen tack Micaela för all tid du la ner igår på min blogg...många kramar till dig!

 









Kommentarer
Postat av: Micka

Hej!! Vad roligt, nu kommer du ligga på toppen av alla mina bloggar jag läser varje dag =) Jag är jättenöjd med din design =) Kramar Micaela!!

Postat av: Micka igen

Förresten, jag loggade in lite snabbt och ändrade i din design haha. Det var ju ett mellanrum mellan headern och denna sidan, så jag tog bort det mellanrummet. Det ska ju sitta ihop =) Kramar!

Postat av: Anne

Hej Sabina!



Åh va roligt att du skaffat blogg - då kan jag ha koll på dej också ;)

Husplaner, hm, har jag inte hört något om. Ja ja jag ska hålla tummarna för er idag då.



Många kramar Anne

Postat av: Sabina

Micaela: a va bra =)

Postat av: Sabina

Anne: ja det var din dotter som fick mig att börja med detta =) ja vi ska bli kärna bor om allt går bra. Vilket vi får hoppas.

Postat av: Anna-Lill

Trevligt att du börjat skriva blogg..kommer att läsa varje gång du skriver så jag vet hur ni och mina prinsessor mår..älskar er kram..

Postat av: Anne

Hej Sabina...

Välkommen till bloggvärlden...!!! =D



Urmysig blogg så här långt, detta blir nog en spännande läsning.



Kramar Anne

Postat av: Sabina

Anne: Tack tack! Visst är det kul att få skriva av sig, får ta en titt hos dig oxå.

Kram =)

Postat av: Sabina

Anna-Lill: Tycker jag allt att du ska göra =) Kram på dej

Postat av: Linnéa

Hej. Vad kul att du med börjat blogga =) Hoppas allt är bra med dig. Fina bilder! Kram

Postat av: Sabina

Linnèa: tack...ja jag blev äna sugen när jag läste alla andras.


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0