Tidig Lördag

Min söta dotter Isa bestämde sig för att vakna kl halv fem i morse, så det var bara för mig att gå upp. Även Marcus var också vaken, han jobbar tidigt idag. Nu är kl sju och jag har duschat och även Isa är badad och påklädd. Tittade precis in i sovrummet & det såg så gott ut när Haylie låg där nerbäddad under täcket.
Idag ska vi nog mest bara ta det lungt, skall in å handla lite presenter sen bara.
Ikväll ska vi till söta Patricia på 30 års fest, skall bli hur kul som helst. Var så längesen, skönt att få lite egen tid med hjärtat. Barnen skall sova hos mormor & morfar, ska bli så skönt att få sova ut i morgon.
Har skickat Hjärtat till Make Up Store efter jobbet, han skall köpa lite smink till mig som jag behöver. Måste säga att han e för snäll, inte alla pojkvänner som hade ställt upp på det kanske???
Nu ropar Haylie på mig, så jag får väl stänga ner datorn & mysa lite med henne istället.
Lägger in lite bilder på Haylie & Dimon, vi hade en heldag ihop igår. Åkte till ankeborg vid tio tiden och barnen fick leka av sig lite sen åkte vi till Mc Donalds, åt lite mat & glass. Det gillade barnen, sen åkte vi hem till mig och väntade in dansen. Fick ha med mig Isa på dansen, men det var första och sista gången. Haylie tyckte inte alls det var roligt. Nä, dansen är en Haylie & mamma grej, då ska ju inte Isa vara med =)

Ses kanske ikväll...








Kommentarer
Postat av: Micka

Hoppas du får det kul ikväll på festen, njut av att vara barnlediga =) =) Kram!

Postat av: Jenny

Vad kul att du läser min blgg =) Jag är inne och kikar på din också. ha de så bra. kram Jenny

Postat av: Jenny

Vad kul att du läser min blgg =) Jag är inne och kikar på din också. ha de så bra. kram Jenny

Postat av: Marika

söta barn du har sabina :) Kram Marika

Postat av: Sabina

Micaela: tack, vi hade jätte kul & det var riktigt skönt att vara barnledig för några timmar. Men nu ska jag strax hämta dom. Krami



Jenny: klart jag läser =)



Marika: tack så mycket, ja dom e så goa!!!


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0