Tidig morgon

Isa vaknade kl 6 i morse, vilket är tidigt för mig då Haylie alltid sover till närmare halv nio. Men det är bara att vänja sig, hon kanske vaknar senare när hon blir lite äldre. Jag har fått sova lite bättre i natt.
Sitter just nu på badrumsgolvet & ser på när Haylie badar och tvättar våra väggar =), Isa har somnat igen. Passade på att städa lite snabbt här hemma...får göra resten när Marcus kommer hem ifrån jobbet. Då ska vi även ut och leta färg till texten, så vi kan sätta upp bordet idag.
Mötet med husfirman igår gick bra, nu är alla papper klara för att lämnas in, nu väntar vi bara svar på bygglovet, så nu får ni hålla tummarna för oss!!!

I morgon åker jag, Katta & Lena till Ullared, alltid lika kul att åka dit och handla lite onödiga saker. Jag behöver stövlar och barnen behöver också lite. Det skall även inhandlas ljus och lite inredning. Dom har är en jätte bra affär utanför Ullared, med massa fina inrednings saker. Jag ska ta med Katta dit, hon har samma smak så där ska vi nog kunna frossa lite...

Nej dags att starta dagen, få gjort så mycket som möjligt innan hjärtat kommer hem, så vi bara kan njuta av ledig tid tillsamman. Tänk att man kan vara så kär i någon efter så många år UNDERBART!!!!


Kommentarer
Postat av: Micka

Åhh vad kul med Ullared! Hoppas ni hittar massa fint! Jag håller tummarna om bygglovet!! Kramar

Postat av: Sabina

Ja det är alltid kul att åka dit. Tack det kan behövas!Kram


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0