Ullared

Kl halv sju i morse skulle vi åkt till ullared men jag försov mig, glömde sätta på ljude på telefonen så jag hörde inte när alarmet gick. Kvart i sju vaknade jag äntligen efter att Katta ringt ett par gånger. Var bara att hoppa i klädera och springa ut till bilen, härlig morgon!!!så typiskt, jag som aldrig brukar försova mig.
Ja ja jag hann ju iallafall. Det var lagom mycket folk där nere & vi hittade mycket fint, både kläder och inredning.
Har haft en jätte bra dag, men nu är jag sååå trött. Skulle behöva gå och sova men det blir inget med det, har 2 små barn som skall tas hand om & hjärtat åker strax och jobbar.
Har fortfarande ont i revbenen, men pillerna hjälper rätt bra. Läkaren ringde idag & berättade att det till 99% var en skada på muskelaturen & att det kommer ta tid innan det läker. Skulle höra av mig om det blir värre, kan de bli värre???FY!!!

Nu ska jag pussa på min älskling innan han åker & jobbar.
Sen blir de slappa för hela slanten =)


Kommentarer
Postat av: Anne

Hoppas du fick tag i mycke kul på din lilla tripp.



Ha en go kväll.



Kram Anne


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0