Äntligen!!!

Idag kom huset...nu börjar det äntligen närma sig. Vill flytta NUUUU!!!!Nästan hela huset är på plats nu, visst är det mycket arbete kvar men man ser iallfall att det är ett hus. Vi fick komma in och kika runt lite idag och det är verkligen precis som jag vill ha det, alltså planlösningen. Är inte så mycket för öppen planlösning och moderna hus, så detta passa oss perfekt!!Trots alla skriverier och tv program om älvsbyhus, har vi än så länge varit mer än nöjda med deras jobb, både snickare och säljare. Har ställt upp till 100%!!!Killarna som är och bygger huset nu var hus goa som helst...pratade med dom om vad som skrivits och han sa att dom kunde lova att dom skulle göra ett bra jobb, han ville inte dra ner sitt företag i skiten och få dåligt rykte. Det kommer nog bli kanon detta, vi får hoppas på det bästa...man vill ju verkligen INTE hamna i samma situation som dom familjerna på tv:en!!!
Wiiiiii helt pirrig i kroppen e man!Kliar i fingrarna oxå kan jag lova, vill bara få upp alla mina saker. Längtar tills första natten då vi ska sova i huset, kommer nog kännas speciellt.

Var på bvc me Isa idag, vägde 8 kg nu. Hon växer som hon ska, gott de! Ikväll har vi varit hos Maccans mamma och pappa för dom har fyllt år.
Var även hemma hos Patricia en sväng och lämnade tavlan jag gjort till dom. Kul att dom blev så glada =)
Nu sover barnen och jag ska strax sätta mig i soffan och titta på tv:en en stund sen får det bli sängen. Är så trött nu för tiden...kan ju vara för att mitt barna aldrig vill sova på natten PUST!!!!:(
Lägger in bilder i morgon...

Natti!!!


Kommentarer
Postat av: Micka

Men gud vad roligt!!! Jag är så nyfiken på erat hus, men jag tror det kommer bli perfekt! Gud så kul! Är glad för er skull, hur ÄR speciellt och det finns inget som går att jämföra med det =) =) Tänk alla grillkvällar och bara att kunna sitta ute och göra vad man vill! underbart! Kram

Postat av: Anne

skojigt värre..=)

När är det tänkt att det ska vara inflyttning..!?!



Ha en go dag.



Kramizar Anne



p.s. Vi flyttar till Kärrhed,det ligger strax innan Överön..

Postat av: Elin

Hej, ja var å kika på erat hus igår!! hihih jätte fint! såg när kranen lyfte på ena delen från vägen! hihihi världens bästa känsla att äntligen får ditt lilla hus!

Postat av: Sabina

Anne: efter den 27 maj om huset blir godkännt =) wiiiiii vill nu!!!Jasså vad roligt för er så som ni letat. Kram

Postat av: Sabina

Elin: Jasså =) Ja jag längtar så jag blir galen. Jo det blir nog fint när det bli målat m.m. Ja visst är det en härlig känsla. Kul att få förverkliga alla inredningsdrömmar man har =) Kram

Postat av: Sabina

Micaela: Tack va snäll du e!!!!Ja det känns toppen, jag vill bara få flytta in och börja med vårt kök =) men snart så. Klart vi ska grilla, när altanen e på plats, när nu det blir hahah!Allt kostar ju tyvärr!!!Kram


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0