Blåsigt idag...

Oj va det blåser ute idag, var inte alls kul att vara ute med barnen. Men var ju tvungen att gå ut med hunden en sväng iallafall. Hon höll på att blåsa bort =) stackaren.
Sitter just nu på golvet inne i Haylies rum och försöker hålla barnen sysselsatta. Inte det lättaste idag känner jag, har inte riktigt nån ork kvar idag. Snart kommer hjärtat hem och avlöser mig för då är det min tur att jobba, kvällspasset på preem. Får inte träffa honom idag, vilket känns trist. Men man måste ju jobba för att få in pengar som vi sedan kan göra mycket kul för!!!
Har fått massa tider nu framöver och det känns toppen...veta att man sparar massa mammadagar. Kan inte bli bättre, kan även behövas nu när vi ska flytta till huset. Alla säger ju att det är så dyrt med hus, så man får la spara så man har om det skulle krisa...
Har fixat barnvakter idag med, inte alltid så lätt att få det. Jag och Maccan ska till Ullared nästa söndag och inhandla 1000 saker som behövs till huset, lampor, handdukar m.m. och även lite kläder till barnen. Dom har så bra & billiga sockar och underkläder till barnen....en hel shoppingdag för oss själva. Ska även stanna till i kungsbacka och shoppa ;) längtar redan. Finns ju inget roligare än att få handla fina saker till sin familj...
Nej nu vill barnen inte att jag sitter framför datorn mera....ha en fortsatt bra söndag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe lördag menar du :)

Postat av: Sabina

Nej söndag faktiskt...;)

Postat av: Elin

Lampor?? heheh trodde bara man handla lampor hos mej!! hihi kram

Postat av: sabina

Elin: hade jag gärna gjort men Ullared är väl det ända vi har råd med nu hahah...shit va mycket det är man ska ha när man flyttar till hus, å man får ju inte glömma tomten...phuuu!Men oj va skoj de e =)


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0