Glad Påsk!

Sitter just nu i mitt kök & lyssnar på Isas skrik när Marcus försöker få henne att somna. Jag förstår inte varför hon inte vill somna på kvällarna. Hon var så duktig på det förut och nu har hon bara ändrat rutin totalt. Blir absolut ingen egen tid på kvällen längre, vilket är så trist!!!
Haylie sitter här brevid mig och läser en saga för mig, sötis! =)
Idag har vi haft fullt upp, åkte till Cecilia i morse med alla mammor...var kul att få komma och hälsa på i deras nya hus. Det var verkligen ett jätte mysigt hus & hon hade det sååå fint hemma.
Hon bjöd på frallor, kaffe och kakor det är ju alltid lika gott. Jag och barnen åkte hem vid halv ett tiden. Marcus var hemma och hade städat & gjort pizza till oss. Han åkte till jobbet vid tre tiden men kom hem lika fort igen för han hade tydligen semester haha...snacka om att ha noll koll.
Fick iallafall ha honom hemma hela kvällen....I LIKE!!!!
Åkte till klädkällaren och köpte gardiner till huset. Dom hade jätte många fina gardiner och det var svårt att välja.
I morgon åker vi upp till mammas och pappas stuga på torsö i Mariestad för att fira påsk. Ska bli skönt att komma iväg, bara vara. Äta god mat, vila och umgås. Även underbart att få vara med hjärtat några dagar, det händer allt för ofta.
Blir inget bloggande på hela helgen, får ta det när jag kommer hem. Ska även passa på att ta massa bilder tänkte jag. Ska ta en bra bild på Isa som vi ska lämna in på dreamhome så att dom kan göra en tavla.
Nej nu ska jag ta hand om min extremt trotsiga Haylie....förstår INTE hur man kan vara så envis!!!!!!Blir lite smått galen emellanåt =(....

GLAD PÅSK!!!!!


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0