Håller tummarna

för att min söta Isa ska fortsätta att sova...båda barnen somnade tidigt idag, men Isa har alltid en förmåga att vakna igen & vara SUPER pigg. Orkar ej me det idag, vill bara få sitta i soffan helt ensam och njuta av tystnaden och en bra film (kanske en skräckis om jag vågar ;) ingen e mer rädd för mörkret än vad jag e. Åh jag ska flytta till landet, hur ska detta gå???!!Blir nog bra...
Sov 2 tim i natt, varför kan inte den lilla lära sova hela natten hon är ju 8 månader nu. Halv 5 var det dags att gå upp och cykla till jobbet. Hade en bra på jobbet, hann bara möta Maccan i dörren för då var det hans tur att gå till jobbet. INGEN vila här inte!!!
Jennifer kom hit och höll mig sällskap några timmar....underbart!Trist att sitta själv. Haylie pratade konstant, stackars Jennifer hon fick inte en lugn stund. Haylie bara älskar när det kommer folk hit, eller mammas kompisar som hon säger =)
Nej nu ska jag slänga mig i soffan och slappa...
Ha en bra kväll!


Jennifer & Haylie kollar på kort


Haylie fick en present av morfar...


Vi har målat =)


Kommentarer
Postat av: jennifer

faan sabina... jag ser ju efterbliven ut! =)

Postat av: Sabina

Jennifer.....de gör du ju INTE!!!!=)

Postat av: jenny

Sv: Hej hej! Vad kul, Ja det fanns massa fint, jag hade kunnat köpa på mig ännu mera men det får vänta tills vi hittar något hus :) Hoppas du hittar massa fint på söndag!! Kram :-)


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0