Härlig Dag!

Dagen har varit hur bra som helst...kunde inte varit bättre faktiskt. Lämnade Haylie hos dagmamman i morsen sen åkte jag & Isa hem å tog det lungt här hemma. Vid 2 tog vi en lång promenad med hunden och sen hämtade vi Haylie. Är så skönt när det är fint väder, tiden går snabbare, man har saker att göra hela tiden.
Det är gott att kunna sitta ute i solen och att barnen slipper alla dessa kläder. När hjärtat kom hem åkte vi och kollade på möbler till vårt badrum, hittade det vi skulle ha & det kommer förhoppningsvis bli toppen.
Trodde inte det var så dyrt med badrumsmöbler som det var....sjuka priser!!!!
Nu sover barnen och jag hoppas att dom fortsätter med det så vi kan få sätta oss i soffan & bara ta det lungt resten av kvällen. Imorgon ska jag hem till Martina med barnen och Camilla och hennes barn. Ska bli så kul, har länge sagt att jag ska komma å hälsa på men har aldrig blivit av. Det ser jag fram emot. På eftermiddagen ska jag träffa Sofia, Carro och Mathilda...utan mina söta töser hoppas jag =) så att jag kan få sitta ner ostört en stund!!!!
Fick äntligen beställt ett par rosa converse till Haylie idag, lite osäker på storleken men får hoppas att dom passar, annars får jag beställa nya. Hon fick även ett par lila super söta skor av mamma & pappa idag, bra att ha en mormor och morfar =) cyklade precis och hämtade dom. Skönt at komma ut en sväng innan man ska sova.
Nu vill Maccan ta över datorn här så jag får väl sluta skriva....ha en skön kväll!God Natt!!!=)





Dessa fina skor beställdes



Denna fina text fick jag hem i brevlådan idag och ska sitta i mitt kök =)



Denna schablon beställde jag till Haylies rum, hon har en likadan ovanför sitt kök idag men måste ju göra en ny när vi flyttar, så fick beställa en ny =)



Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0