Hemma igen...

Nu var vi hemma igen efter en trevlig men rätt påfrestande helg =) barnen har varit som iglar på mig. Men det hör väl till antar jag. Bilresan gick bra iallfall, båda sov.
Vi har ätit massa god mat och godis. Barnen fick påskäg fyllt med godis och kläder. Nu blir det inget mer godis på länge!!!!!Vi var 13 vuxna och barn som var hemma hos Bert-Ola, som bjöd på stor påskmiddag.

Just nu är Marcus och köper mat tills oss...orka inte laga idag så det får bli en sallad för mig och pizza till honom & Haylie.
Nu får jag ta hand om töserna här, dom gillar inte att jag sitter vid datorn.
Lägger in lite bilder....


Haylie letar efter sitt Påskägg =)


Min söta Påsk kärring


Johannes, Simone & Marcus skjuter med luftgeväret


Simone skjuter


Isa leker brevid en smått bakfull och trött Marcus


En morgonpigg Haylie

Kommentarer
Postat av: Micka

Kul med bilder!! Undrebar helg i stugan, men jag förstår att det blir lite mycket när ni är så många. Hela eran stuga var ju full =) =) Kram

Postat av: Sabina

Micaela: Ja det är kul, är lite dålig på att ta kort bara. Måste bli bättre på det. Glömmer alltid av det =) Ja vi var hur många som helst, var inte direkt avkopplande =)


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0