Inne & Myser...

Har faktiskt inte tänkt att lämna lägenheten idag försen vi ska på kalas hos Nellie som fyller hela 1 år idag. Tiden går så fort. Inte längesen hon föddes tycker jag. Längesen man träffade alla, så det ska bli kul.
Maccan var ute med Tassa innan han åkte iväg i morse så jag skipper gå ut på några timmar. Inte roligt att behöva klä på töserna massa kläder för att vara ut i max 5 min. Min hund älskar inte direkt detta vädret.

Ska försöka få städat lite här hemma, det ser verkligen för jä... ut. Lådor och saker överallt. Det är väl så när man ska flytta. Få se det från den ljus sidan, betyder ju att vi snart kommer bort ifrån denna trånga lägenhet.
I helgen fick jag köpt mig 3 jätte fina fönster med spegelglas. Dom skall sitta ovanför min kökssoffa i köket, kommer förhoppningvis bli jätte fint. Köpte även en jätte fin dekorations stege som skall stå i vårat badrum och rvå texter som skall sitta i köket, en på dörren in till tvättstugan och en som skall sitta på väggen i köket. Wiiiii nu längtar jag så jag blir galen. Vill bara flytta NU, kommer skriva det ett antal gånger här kan jag tro hahaha men så är det när man längtar efter nåt så mycket.
Dags att leka med barnen lite innan det är dags att börja med städningen.
Ha en bra dag!!!!


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0