Livet leker....;)

Gårdage var toppen....var hemma hos Martina hela förmiddagen. Barnen leket jätte bra ihop och vi var ute hela dagen. Fick lite färg i ansiktet. Martina bjöd på go sallad och fika.
På eftermiddagen åkte jag hem till Carro, där även Sofia och Matilda var. Satt hemma hos henne och tjötade några timmar. Alltid så skönt att komma iväg och få prata av sig ;) nåt vi tjejer behöver extra mycket tror jag...
Idag ska vi visa lägenheten...sen ut till tomten. Den är nog helt färdig idag, kommer nog bli hur bra som helst.
Lägger in bilder på det sen.
Här kommer lite bilder ifrpn gårdagen, hinner inte skriva mer har en smått rastlös Isa brevid mig.
Jag som behöver städa wiiiii stressad till tusen just nu....men det går över så fort jag får gjort de värsta här hemma. Vad slapp jag blivit, orkar ej bry mig hemma längre. Vill bara FLYTTA NU!!!!!


Haylie och Clara leker med bilar & ser överlyckliga ut ;)


Skönt för barnen att vara ute!


Målar dags


Isa och Ida leker


Camilla & Martina

Tack för en mysig Dag ;)


Kommentarer
Postat av: camilla =)

Tack själv det var mysigt.. Vad fint hon hade Martina.. ses.. kram hej.. =)

Postat av: Sabina

Camilla: ja visst hade hon, jätte fint. Å barnen lekte riktigt bra...kul! Ha en bra helg. Kram ;)


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0