Måndag igen...

Tycker veckorna går så fort, helt galet!!!!Underbart väder har vi idag oxå, tog en promenad till dagmamman i morse. Gott för Tassa att få en ordentlig morgon promenad. Äntligen kan hon få vara ute, hon frös för mycket om tassarna för att kunna vara ute långa stunder i vintras. Hann bara hem och duscha sen åkte jag och Isa till hudfixaren och vaxade mina bryn. Är beroende och kommer nog aldrig sluta med detta...blir jätte fint och håller länge. Tog även en sväng förbi dreamhome, åhhh va mycket fint dom hade fått in. Men jag får hålla hårt pengarna tills vi ska till Ullared...får se om det blir nåt över efter det. Fick iallfall köpt mig en jätte fin bild på en ur söt liten flicka...=)
Ska snart in å beställa tavlan på Isa men måste bara få till en fin bild (Simone om du läser detta, när har du tid?????) ska hänga ovanför våran säng.
Just nu sover Isa och jag ska slänga på mig smink och fixa håret, ska börja jobba kl 2 och slutar inte försen 22:15 ikväll. Ska faktiskt jobba hela veckan, ingen är gladare än jag för det. Har fått mycket tider nu ända fram till augusti. Sparar många mammadagar och jag kan göra många besök på dreamhome hahhaha....ja jag vet shopping galen iallafall när det gäller inredning och kläder till barnen.

Ha en fortsatt bra dag i solen....!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hellooo..

Var fixar du brynen och vad kostar det? :)

Postat av: Anne

Var det ert hus som kom i går..??? Det stod en lastbil nedanför din farmor från Älvsbyhus...

Postat av: sabina

jag vaxar på hudfixaren i kungälv...kostar ca 150 kr

Postat av: sabina...

Anne...ja men det var inte huset, Dom kolla nog bara så att dom kommer in med lastbilen...=)


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0