Ny dag...

ja då var helgen över, går alltid lika fort. Men gör inte mig nåt för det innebär att hjärtat är ledig i 2 dagar, han har ju inte ledigt som alla andra. Helgen har varit bra, jobbade i lördags och igår söndag åkte jag, Maccan, Simone, Johannes, Peter och Caroline till Ullared. Var nere vid åtta tiden och gick där inne i några timmar. Hittade mycket fint och sånt som vi är tvugna att ha. Vi kollade även i affärerna utanför, åt mat och sen drog vi vidare till Freeport...där blev det oxå en hel del handlande. Usch va mycket fint dom hade, nu längtar jag ännu mer tills vi flyttar så jag får sätta upp alla nya fina saker. I morgon kommer huset, jag håller tummarna för att det inte ska regna i morgon men det ser mörkt ut =( kan ju bara få vara uppehåll några timmar SNÄLLA SNÄLLA!!!!!
Har ju aldrig varit inne i huset, ska bli så kul å se hur det ser ut i verkligheten och inte bara på ritningar.

Just nu sitter jag och äter frukost och försäker underhålla Isa....inte det lättaste. Vilken vilja den lilla flickan har fått!!!Det märks att hon är 2:a barnet och lär sig av sin syster, fast ska inye klaga. Båda töserna är oftast mycket snälla, men temperament har dom =) Marcus är och lämnar Haylie hos dagmamman och sen skulle han hjälpa sin bror med bilen...kommer väl strax hem igen.
Vi ska åka till backaplan idag, jag ska handla kläder och skor medans Marcus ska handla massa andra tråkiga men viktiga prylar som t.ex trädgårds slang m.m.
Måste även köpa vårskor till Haylie, som hon kan ha ute och leka med.
Hoppas ni får en fortsatt fin dag...

Kommentarer
Postat av: Anne

Spännande, spännande.. =)



såg du på Kalla Fakta i söndagskväll..??? Illa, Illa..stå och passa dem när de sätter upp huset..;)



vi ska skriva på för vårt hus i eftermiddag...så vi flyttar kanske före er..=D



Ha en himla go dag med massa rolig shopping.



Kramizar Anne

Postat av: SAbina

Anne: Ja verkligen spännande!!!=) ja det såg jag, men jag är inte så orolig. Det var samma som dom visat innan. Gamla fall 1999 lixom...mycket har förändrats. Men självklart ska vi vara där och hålla koll ABSOLUT!!!!=) jasså vart ska ni flytta???vad roligt för er, ni som letat så!!!!Mycket shopping blev det....Krami


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0