Rubrik???

Nu är kl halv tio och barnen sover, så skönt!!!Har varit ledig idag och haft en bra dag med barnen. Vi har handlat inför helgen och varit ute och lekt. Det har varit fint väder men blåsigt.
Köpte mig lite räkor idag, var längsen nu.
Mamma och pappa kom förbi en sväng nu på kvällen, dom var ute och tog en kvällspromenad. Han var även här och lämnade pengar till oss så vi kan köpa vår nya soffa...föräldrar är sååå bra att ha =)
Jag har jobbat hela veckan & även Marcus, så vi har knappt täffats nåt...å det känns, jag är så trött. Vi ska strax sätta oss och kolla på en film, kommer garanterat gråta som bara den. Den är tydligen väldigt bra men även sorlig (allt för min syster heter filmen).
I morgon är det jobb igen...Maccan jobbar dagen och jag ett kvällspass på tappen.
På söndag åker vi till efterlängtade Ullared, längtar efter massa shopping!!!!
Måste även in till stan i veckan och köpa nya vårkläder, börjar bli tomt på det här hemma.
Nej nu får jag slita mig här ifrån....GOD NATT!!!!


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0