Skön Tisdag

Nu sover min lilla Tös och jag passat så klart på att skriva i bloggen. Det är inte lätt att hitta tiden just nu för att skriva här. Ofta blir det stressade inlägg när barnen sover. Haylie är hos dagmamman och vi ska strax åka och hämta henne..lämnade henne vid nio tiden och sen åkte jag hem med Isa och tog ett långt varmt bad! Skönt att få tid ihop med bara henne. Det är nåt jag VERKLIGEN saknar, egen tid med barnen. Inte alltid ha båda med sig hela tiden. Skönt att bara kunna koncentrera sig på en av dom. Måste vara stor omställning för Haylie som haft all uppmärksamhet och sen få ett syskon som hon ska dela sin mamma och pappa med =)

Tittar just nu runt på nätet och jag hittar så mycket fint som jag vill ha. Inredning, skor, kläder till mig och barnen. Varför utsätter man sig för detta. Varför kolla när man vet att man inte får köpa nåt?????Det är ju alltid så att man hittar sååå mycket fint när man inte kan handla. Ska inte klaga, köper väldigt mycket men på nåt sätt blir man aldrig nöjd. Fast min gaderob är helt ur KASS, måste inhandla så mycket nytt nu till våren och sommaren. Har verkligen inga vår skor och inga vårkläder...kan ju inte gå runt i tjocka tröjor och jeans mitt i sommaren =) ne nu ska jag sluta gnälla. Är en kort tid detta gäller, får ju mitt efterlängtade HUS!!!!!!!

Snart kommer hjärtat mitt hem, vilket ska bli så skönt. Saknar honom...när jag hämtat Haylie ska vi hem och laga mat. Idag blir det Biff med bea, klyftpotatis, vitlöks stekta champinjoner och sparris MUMS!
Ikväll ska jag på personalmöte på preem...får se vad vi kommer fram till idag =)

Kommentarer
Postat av: Micka

Ja det är konstigt det där, att man shoppar och shoppar men aldrig blir nöjd haha =) Jag känner igen det där!! Kram

Postat av: Sabina

Micaela: Ja de e konstigt!!!!=)


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0