Strax åker vi ;)

Ska bli så skönt att komma iväg, slippa lägenheten ett tag. Kunna gå långa promenader med Tassa i skogen och äta sååå mycket gott!!!!Har packat hela morgonen, sprungit som en dåre medas barnen tittat på.
Maccan jobbar idag, så vi ska hämta honom sen och åka upp till Torsö-Mariestad för att fira påsk. Jag älskar verkligen påsk, midsommar, jul ja allt som har med högtider att göra. Vill verkligen att mina barn oxå ska gilla dessa dagar, därför är det viktigt för mig att hitta på nåt extra dom dagarna.
Har varit ute hos min farmor och farfar idag med och lämnat påskägg fyllt med godis, det kan dom behöva =)
Tog även en sväng förbi tomten...längtar så tills vi ska få flytta. Inte långt kvar nu, ska snart börja ta bilder på bygget. Kul att ha senare i livet!

Nu ska jag packa ner det sista, Haylies kläder som hon ska ha när hon ska vara påsk kärring.
För det är ju ett måste....=)
Glad Påsk på er!!!!

 


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0