Toppen väder...

Gick upp halv sex i morse, min lilla Isa är så förkyld att hon inte kan sova. Hoppas det går över fort.
Vi började morgonen med ett bad, efter det somnade Isa om och jag å Haylie passade på att baka. Borde inte göra det för jag ska INTE äta massa skit. Men Haylie tycker ju det är så roligt, vad gör man inte för sina barn =)Har precis varit på Haylies farfars jobb och lämnat massa kakor till honom och dom andra som var där.
Nu sitter jag här, fast att det är så fint väder ute. Ska faktiskt ta på mig och gå ut strax....Haylie är ute på gården och leker med barnen. Skönt nu när hon börjar bli så stor att hon klarar sig själv ute en stund, självklart får jag sitta i köket och hålla koll, men ändå. Känns som en frihet för både henne och mig. Hon kan vara ute hur mycket hon vill och när hon vill PERFEKT!!!!
Ska åka till Ikea sen när hjärtat mitt kommer hem, ska kolla lite på badrumsmöbler. Se om dom har nåt fint??!!
Ser att grannarna ska grilla idag...får se om inte det blir så här med. Grillad kycklingfilè med bakpotatis och sallad låter rätt gott nu faktiskt....;)
Ha en fortsatt bra dag i solen....


En trött Haylie, tidigt blev det idag!!!


Älskar smeten


Gott Gott!!!


Gullunge!!!!

Kommentarer
Postat av: Micka

Hmm kärleksmums är aldrig fel! Så himla gott!!

Postat av: Sabina

Micka: Visst är det gott....mums!!!Borde inte baka för man bara ÄTER!!!Ha en bra dag i solen. Kram


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0