Vilken morgon!!!

Dagen började bra tills min underbara dotter börja skrika och gråta för att jag råkade spola efter att hon varit på toaletten. Hon har nu stått och skrikit i 30 min....börjar så smått avta. Dom kan verkligen reta upp än på morgonen. Är underbart väder idag iallfall, skall göra i ordning oss för att åka och byta våra däck på bilen och sen bara vara ute och njuta av solen.
Skall ut till tomten idag igen...är så kul att se alla framsteg. Hittade inte kameran igår så vi kunde inte ta några bilder. Letade som bara den men hittade den inte, så i morse när jag skulle ta en servette så hittade jag den inlindad i servetter. Haylie som varit framme igen ;) hon ska alltid packa in allt.
Idag ska jag iallafall fixa bilder så ni får se...
Tänk bara en månad kvar nu & bara en vecka kvar tills huset kommer....wiiii ingen e lyckligare än jag just nu haha!!!
Ska försöka få Isa att somna en stund nu så jag kan hoppa i duschen i lugn och ro!!!
Ha en skön dag i solen!!!;)


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0