19/8...

ja då var det torsdag igen...shit va tiden går fort. Nu är snart augusti slut, vilket även gör att det känns som att sommaren är slut. Vädret påverkar ju än mycket oxå, är ju mest regn och mulet nu och har varit så nästan hela denna mån. Inget jag har ont av då jag älskar hösten och vintern. Sitta inne, mysa med familjen, tänd ljus, äta goda middagar och bara umgås, varva ner. Sommaren är lite väl stressig tycker jag, man ska bli brun, vara ute HELA tiden, vara aktiv och verkligen vara vid stranden varje soltimma =)) så känns det iallfall...
Jag har ju jobbat hela sommaren....å då menar jag verkligen HELA sommaren. Men det har varit bra!!!Man behöver pengar och det har passat mig jätte bra.

Igår vaknade jag tidigt och sprang en runda, sen blev det storstädning här hemma...det behövdes. Så gott när det luktar ny städat och allt ligger på sin plats.
Åt middag ihop och sen åkte Maccan till jobbet....jag och barnen tog en sväng till familjen Nordgren på eftermiddagen. Barnen lekte av sig, mamma fick tjötat av sig =) och dom bjöd oss på god mat. Vi stannade ända tills kvällen. Hade de jätte trevligt!!!!!!!!!Barnen somnade som stockar när vi kom hem. Jag såg på film och längtade efter Maccan.

Idag händer inte mycket, ska strax iväg till Tempo och handla lite. Väntar på att Katta ska komma förbi och hämta glitter. Sen ska jag åka hem å laga mat för att sedan åka till preem och jobba några timmar. I morgon är jag ledig, å det bästa av allt är att jag  & Hjärtat är lediga ihop =)

Ha en fin dag....

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0