Blåser bort här i Staby...

asså nu har det regnat och blåst helt galet mycket. Hoppas det lugnar ner sig tills fredag då vi ska ha kalas....roligare om det är fint väder så vi kan vara ute. Ser framemot det, hela tjocka släkten kommer och Krale, Tess å barnen.
Har varit och köpt ljung idag till min zinkbalja, blev jätte fint. Fattas dock lite växter runtom men det får fixas på fredag. Har även storhandlat, alltid skönt att få det gjort. Gott att ha hela kylen full med mat.
Nu sover barnen och jag skommer väl som vanligt att vara vaken alldeles för länge. Tycker det är mysigt att vara vaken när Marcus kommer hem. Jag vet själv hur trist det är när alla sover när jag kommer hem ifrån jobbet.
Imorgon ska vi börja skola in Haylie på dagiset i kärna...jag skall vara med hela dagen.
Hoppas verkligen att hon kommer trivas, det är ju så viktigt!Maccan är ledig imon me så vi hoppas hinna en bit med altanen, det tar sin tid!!!

Nu ska jag slappa framför tv:en =)
Natti

Kommentarer
Postat av: Anne

Vilken förskola är det H börjar på...?

Postat av: Sabina

Anne: på Älvan i kärna Ekebacken =)


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0