****

Usch va trött ja e ...hoppas på lite mer sömn i natt. Isa sov verkligen uselt natten som var.
Sitter å väntar på Maccan.
Hoppas på att få jobba kort dag i morgon (håller tummarna)
Maccan & Patricia ska te möbelgrossen, köpa nya möbler m.m. jag vill oxå. Hoppas han komme hem med nåt fint.
Efter jobbet ska jag hem och städa å förbereda inför Haylies kalas...

Beställde världens sötsaste kök till Isa idag som hon ska få av sin snälla farmor och farfar nu när hon fyller 1 år den 22/8 fastnade verkligen för det med en gång...hoppas det kommer i morgon. Dom är riktigt snabba på den sidan (blåelefant.se)


Kommentarer
Postat av: Anne

Det är inte många lugna stunder hos er, samma här känns det som. Fem veckors semester är borta, helt galet och dessutom är jag inte sugen alls på att börja jobba. Skulle nog behöva ett par veckor till...



Skoj med nya möbler men här är det så illa att jag har handlat så mycket det sista så jag är nästan less på det där med shopping. Nu ska vi dessutom riva ut köket så nu ska det till att handlas igen.. =(...;-).



Kramizar Anne

Postat av: Sabina

Anne: Ne verkligen inte, ingen lugn och ro här. Så är det när man vill ha mycket gjort =)) men roligt är det. Semester går så fort, tyvärr. Ja visst är det kul med nytt, NEJ man kan aldrig bli trött på att shoppa =)...ha en bra dag. Krami


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0