Godmorgon Lördag...

Sov så gott i natt..har inte hört ett ljud ifrån barnen. Känner mig rikigt utvilad idag, gott de.
Sitter just nu och äter frukost, Isa vill dock inte äta hmmm att dom alltid ska börja vela med maten vid 1 års åldern. Det är då dom kommit på att dom faktiskt har en egen vilja och att man inte måsta göra som mamma säger och vill =)
Vi ska plocka undan lite här hemma och fixa oss för att sedan åka in till ankeborg, ska köpa med fika oxå...så kanske vi kan vara där inne några timmar om barnen vill. Skönt att komma hemmifrån...jag är verkligen ingen hemma människa. Är ju så tråkigt att bara sitta hemma & inte täffa några människor...
Ska möta upp Maccan på Preem sen, där han får ta med sig töserna hem för jag ska jobba kvällspasset idag.
Vi ses alltså inte nåt idag & det känns sååå trist. Saknar honom!!!
Imorgon blir det samma sak, så vi får se på måndag tyvärr...kommer längta ihjäl mig. Tänk att man kan vara så kär i nån efter 8 år ihop. Då är det rätt med andra ord!!!

Nej nu har Isas tålamod tagit slut, hon tycker inte om att jag sitter vid datorn.
Ha en skönd dag...=)

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0