GRATTIS!!!!

Idag fyller mitt lilla hjärtegull Isa hela 1 år. Hon är stora tjejen nu, har lärt sig gå å allt =)
Födelsedagskalas blir det på fredag, men firades lite idag med glass och massa lek i sandlådan!
Även Nellie och farbror Peter var här idag och hjälpte till med altanbygget...hoppas vädret blir lika fint i morgon för då hinner vi massor med altanen...förhoppningsvis kommer iallfall trallen vara lagd tills på fredag så man kan sitta på den.
Peter och Nellie kommer förbi även i morgon & hjälper till. Det blir fullrulle =) men det gillar jag!
Ska göra några få timmar på tappen imon på morgonen bara...slutar kl10:15 så det e ok =)
Nej nu ska jag lägga mig brevid Haylie och se på saltkråkan =)) alla barn älskar dessa filmer...
Shit va det blåder ute...lite mysigt faktiskt!

Älskar dig Marcus & saknar dig!!!!


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0