Kär & Galen...

ja det är just det jag är nu i min Maccan...snällare & goare människa får man leta efter!!!!!
Sitter just nu å försöker få i min envisna dotter lite frukost men det går inte allt för bra. Får bli lite mosad banan istället.
Ja ja hon blir väl hungrig så småningom.
Ska försöka plocka undan här hemma innan det är dags att åka till jobbet...jobbar bara 5 timmar idag, gott de!!!
Snart kommer snälla svärmor hit & ska passa töserna medans Maccan bygger på altanen.
Ska bli så kul när den är färdig..men det kommer ta ett bra tag. Skönt att den står färdig tills nästa vår/sommar iallafall.
Åh idag kommer jag och hjärtat vara hemma tillsammans på kvällen, mysigt!!!Det var ett tag sen nu.
Vi jobbar alltid om varandra, så är det när man ska försöka få ihop det med barnen. Vill inte behöva skaffa barnvakt hela tiden.
Kollar i H&M katalogen nu, åhhh va mycket fint det finns. jag behöver VERKLIGEN en helt ny gaderob och det behöver även lilla Isa. Jag hoppas jag kan få en slant över när lönen kommer så jag kan köpa nytt till oss.
Jag ska lugna mig på inredningsfronten nu..har köpt så mycket så det får räcka ett tag. Visst lite små grejer kanske det blir men inget dyrt.
Dags att starta dagen så jag inte kommer försent till jobbet...Camilla är tillbaka på jobbet idag med, kul kul =))
Kram på er...


Kommentarer
Postat av: Micaela

Härligt att man fortfarande är så kär och galen efter flera år tillsammans, jättehärligt!

Postat av: Sabina

Ja det är härligt...antagligen då de e på riktigt =)


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0