Kräftskivesugen!!!!

lite irriterande är det att vi inte fått ihop vår altan...jag är så sugen på en riktig kräftskiva me massa goa kräftor, härlig musik och härliga människor!!!hade varit så kul!men men nu har jag ingen altan, får bli nästa år. Får hålla tummarna att nån annan vänlig människa vill bjuda mig på kräftkalas haha.
Nu sover mina barn efter mycket om å men, Isa var inte alls sugen på att sova. Njuter gör jag, av tystnaden och av att bara kunna ligga i soffan se på tv och mysa med min lilla hund. Saknar Maccan bara!Han jobbar, vilket känns riktigt trist idag. Har haft ett LÅNGT pass på tappen idag, men det har gått bra. Snälla svärmor passade barnen en stund.
Sen åkte jag och barnen å handlade till Haylies kalas =)
Inte många dagar kvar nu tills hon fyller 3 år...helt galet min lilla tös redan 3 år!!!

Imorgon ska jag in å vaxa brynen sen blir det kvällspass på tappen igen...känns som jag bor där nu!!!
God natt...tan hand om er!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0