Lite trist...

är det ändå att det faktiskt har regnat nästan varje dag hela augusti. Det var verkligen tur att vi inte sparade målningen av huset tills augusti. Hade aldrig blivit klara!!!Trist att sommaren är slut, för så känns det faktiskt. Jag älskar höst men sommaren kan ju ändå få vara sommar fullt ut.
Har sovit uselt i natt då båda barnen har feber...blev ca 2 timmars ynka sömn. Jag är lite halv seg idag, men vem tar hänsyn till det =) nej just det ingen. Bara att sätta igång att aktivera barn, gå ut med hund, äta frukost, plocka undan, laga mat och sen åka till jobbet för att jobba kvällspasset.
Oj va negativ jag är idag...men man får faktiskt ha sånna dagar. Jag är lite trött på livet just nu....SAMMA varje dag!!!!Å någon tid med Maccan det finns det inte heller, jobbar om varann och har mycket annat att göra.
Vill ha lite familjetid...mysa ihop & hitta på roliga saker ihop. Kanske är det just det som hösten kommer bjuda på, vem vet?Lite lugn och ro skulle inte skada!!!

Sitter just nu i köket och tittar ut och kan inte annat än medge att jag saknar Ytterby lite...att bara kunna gå en promenad där man alltid stötte på en människa, där det alltid fanns något att titta på, där jag kunde släppa ut Haylie på gården och det alltid fanns nån att leka med. Vissa dagar saknar jag det ENORMT mycket, andra inget. Idag är en sån dag då jag SAKNAR det!!!!närheten till allt & inget...
Slippa ta bilen överallt!!!!

Dags att starta dagen...hoppas ni får en mindre negativ dag än min!!!

Kommentarer
Postat av: Micaela

Förstår att det blir lite tråkigt när ni jobbar om varandra och inte ses. Sakna Ytterby haha, söt du är. Men tänk på vilket fint hus ni har tillsammans och din dröm har gått i upplevelse. Inte alla som har det så heller =) Hoppas dagen blir lite bättre trots dåligt med sömn! Kram

Postat av: Sabina

Ne jag vet....men ibland känns drömmen inte lika underbar i verkligheten =)...ne usch men snart blir det förhoppningsvis bättre. Ha det mysigt på backaplan!


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0