Mys i soffan me goaste tösen!!!

Phu nu är jag helt slut. Jobbat hela dagen på preem, hann knappt hem innan familjen kom för att äta middag och tårta. Simone fyller 19 på tisdag men jag ska jobba så vi passa på att fira henne idag. Haylie fick jätte fina käder och en grävmaskin till sandlådan av moster och Johannes...hon blev jätte glad. Vi ska ha kalas för Haylie på lördag men hennes moster är inte hemma då för hon skall till Stockholm, så det fick bli paketöppning några dagar tidigare =) ingen gladare än Haylie. Sååån tråkig bloggare har jag varit nu de senaste, lovar att det ska komma lite mer bilder men har verkligen inte haft tid att lägga upp några...måste även ta bort massa bilder ifrån kameran för den e full så kan inte ta några nya bilder. Detta ska fixas snart...har ju så mycket nytt att lägga upp på bloggen.
Nu sover Isa och Haylie ligger här brevid mig i soffan, vi ska strax se en film. Tror att Haylie somnar snart hon me, ser så ut =) min sötis!!!I morgon ska vi pilla och fixa här hemma lite innan jag åker & jobbar igen....känns som jag bor på jobbet just nu, men men lika bra att passa på medans det finns jobb!!!!MER INREDNING till mig hahaha!KÖP GALEN kallas det, men det är ju såååå kul. Tur att Maccan delar mitt intresse!!!

God natt på er...

Kommentarer
Postat av: Anna.lill

Ja det där har han ju inte ärvt efter sin mamma o pappa iallafall,Hoppas ni har det jättemysigt o gott du och Haylie

KRAM

Postat av: Sabina

Anna-Lill =)=) vi hade det jätte mysigt!!!Ses på lördag...Kram


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0