Sjukt trött!!!!

har jobbat hela dagen, sitter i soffan nu och väntar på att Maccan ska klippa klart vår gräsmatta/ogräsmatta rättare sagt =) men fint blir det ändå. Barnen sover och det får dom gärna fortsätta att göra för jag e helt galet trött idag. Mitt huvud håller på att sprängas känns det som. Ska bli gott att krypa ner i soffan, se en film och mysa me den bästa!!!
Får försöka komma isäng i tid...ska upp 04:15 imorgon börjar jobba kvart i sex till ca halv sju på kvällen, kanska får gå hem tidigare beror på hur mycket det e att göra. Ska bli gott att vara ledig 5 dagar snart, kan verkligen behövas. Jag tycker verkligen om mitt jobb och dom jag jobbar med men nu saknar jag familjen och känner att jag måste få lite tid här hemma oxå. Men självklart får man ställa upp när andra e sjuka m.m. kan ju vara man själv nån dag som står där å behöver hjälp. Maccan & Peter har varit och hämtat allt virke till vår altan idag....kommer bli toppen bra. Ska börja bygga på den snart, åh va gott att ha den färdig tills nästa vår/sommar. Då ska det grillas och mysas för fullt.
Tack undebara Henrik för hjälpen...!!!!Otroligt tacksamma e vi!!!
Åkte även förbi mamma och pappa en sväng som firade min syster som fyller år idag =) åt lite tårta och tjötade.
Snälla pappa gav oss även pengar till våra möbler vi ska köpa på fredag & jag hoppas såååååååååååååååååååååååå att dom finns inne så vi kan ta med dom med engång =) hade varit toppen.
Kommer bli så fint!!!!Hjärtat ska även snickra en tallrikshylla till mig som jag ska ha i tv rummet vid matsalsbordet. Det e tur jag har en händig kille =)
Nej dags att stänga datorn & ägna tid åt hjärtat...å min lilla hund som ligger klistrad på mig =)



Bild är ifrån www.Mixin.se

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0