Torsdag...

Gick å la mig alldeles för sent igår, kom isäng först kl halv ett...sen var det bara att gå upp när klockan ringde halv 5. Jobbade öppning på tappen idag nämligen. Var en lugn dag på jobbet, söta Jennifer kom förbi och höll mig sällskap en stund, det är alltid uppskattat!!!!
Slutade kl 3 sen var det bara att åka hem med barnen och äta mat. Vi har verkligen inte gjort nåt idag, bara varit hemma och tagit det lugnt. Väldigt trist tycker jag som älskar att ha nåt att göra & att ha folk omkring mig.
Simone & Johannes tittade förbi en sväng nu på kvällen...hade även turen att syster däckade Isa, ingen e gladare än jag =)
Nu sover båda barnen...jag kollar på tv & njuter av tystnaden!!!


Idag har vi badat

Myst i soffan

Målat och pysslat

å lekt massor....


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0