Underbart med ledighet!!!

Nu är jag ledig i hela 5 dagar, det ska bli såååå skönt. Bara få vara med familjen och ta det lungt.
Har haft en toppen helg hittills. I fredags slutade jag tidigt på preem, tog med ett släp och åkte till möbelgrossen för att köpa möblerna jag velat ha länge nu. Tyvärr fick vi bara med brickbordet, skåpet kommer i slutet av månaden. Åh vill ha det nu och inte vänta, inte för att det är så långt kvar men ändå =))
Även Patricia var med och köpte sig ett matbord...tyvärr var det fel på det bordet så det måste vi byta, sånt som händer! Maccan har även byggt klart vår entre....jätte fint blev det. Nu ska det bara målas, man kommer några steg längre för varje dag. 
Igår fyllde vår goa tös Haylie 3 år. Vi hade kalas för hela släkten med alla barn, toppen kalas och Haylie fick så mycket fint!!!Tack alla för att ni gjorde hennes 3 årsdag så bra!!!
Maccan hann även med en sväng till dreamhome och köpte jätte fina glasljuskoppar till mig som jag ville ha på brickbordet. Finare kille får man leta efter...love!!!
Idag är det söndag och Maccan ska strax ta med sig barnen till backaplan medans jag ska vara hemma och fixa lite.
I morgon åker vi till Mariestad i några dagar, ska bli så gott att komma iväg hela familjen. Bara vara och äta gott.
Hoppas att vädret kan bli bättre så Haylie och Isa kan få bada och leka vid stranden....besök hos kossorna blir det garanterat oxå =)
Nej nu måste jag kolla till mina busungar är ovanligt tyst inne på rummet, då vet man att det är bus på gång =))


Barnens bord =))


Caroline, Inga-lill och farmor pratar och äter tårta...


Mitt brickbord, som ska pyntas med fler fina saker...blir fint när det är klart!


Maccan har snickrat, snart är det målat & hel färdigt....


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0