Vilket väder...

det har verkligen regnat och blåst hela natten...rätt mysigt ändå. Jag och hjärtat satt uppe ända till halv 2 i natt och bara pratade om allt och inget. Var dock inte lika pigga i morse=) men men....
Maccan är ute och snickrar altan i regnet, stackaren. Men han är så enveten och vill ha saker gjort, men det förstår jag. Det är lika bra att få saker färdiga helt och hållet.
Är verkligen höst ute idag, jag och barnen höll på att blåsa bort när vi skulle till Tempo förut.
Nu sover Isa och Haylie kollar på nya favvo filmen "Emil"...kan se den om och om igen!!!
Har haft Nellie här i 2 dagar, Peter har hjälpt till med altanen, jätte snällt. Hon är så go lilla Nellie och snällare tös får man leta efter.
Idag ska jag jobba, inte så kul med tanke på att jag inte mår helt 100...ont i halsen och värk i kroppen. Jag hoppas det går över och inte blir värre. Jag har INTE tid att bli sjuk. Hjärtat ska åka med barnen till farmor och farfar senare i eftermiddag, han behöver skriva ut lite kort på Haylie som vi ska sätta i en pärm som skall vara på dagis. På torsdag ska vi börja inskolningen, spännande.

Såg föresten att några inlägg jag skrivit inte lagts upp, konstigt är helt säker på att jag sparade dom m.m. men men.
Nu ska jag laga mat Falukorv, bacon och spagetti...hahah lyxmat =)
Barnen älskar det iallafall!!!






Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0