Huvudvärk & Trött

Oj nu har jag inte bloggat på två dagar =/ har inte haft tid och inte orkat om jag ska vara ärlig. Vi har varit sjuka och haft mycket att göra.
Hälsade på Tess i onsdags med barnen, körde fast några gånger på hennes väg men kom som tur var loss. Allt löser sig om man bara tar det lungt. Vi fikade och hade det trevligt, barnen lekte men var tyvärr inte på det bästa humöret. Jag åkte hem vid två tiden, väntade på hjärtat som kom hem med nya bilen. Körde Marcus bror och hans tjej till kungälv en sväng på kvällen och sen blev det mys i soffan med Marcus som blivit sjuk.
I morse åkte jag hem till Katta, vi pysslade och åt frukost framför en varm härlig brasa....alltid kul att ses.
Nu sitter jag här framför datorn och borde gå å lägga mig, har såååå ont i huvudet och är trött men Isa verkar inte vilja sova ordentligt i dag. Hon vaknar hela tiden. Längtar tills hjärtat kommer hem.
Har haft sällskap av mamma, syster, bror och Liam en stund ikväll...alltid skönt med sällskap.
I morgon blir det jobba för mig en hel dag på preem, ska bli kul. Känns bra att få lite timmar varje mån så jag kan spara mina dagar. Dom kan ju behövas nu när vi ska bygga hus å allt, tills jag får ett fast jobb.
Efter jobbet blir det film och godis med familjen...love it!!!!

Nej nu säger jag God Natt....håller tummarna för att jag ka få några timmars sömn.

Kommentarer
Postat av: Anne

Hej

Att vara sjuk är inge kul, ännu värre är det ju när karlarna är sjuka... De är ju så klena..;)



Ha en go dag.



Kramizar Anne

Postat av: Sabina

Anne: ne verkligen inte USCH! Ja dom är så gnälliga, helt otroligt. Hoppas allt e bra me er. Kram


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0