Snorigt värre!

Familjen snor kan ni kalla oss, hela familjen är såå snoriga och febriga. Lite små trött på detta nu, vill vara frisk och ha massa ork. Sitter just nu i soffan och barnen sover på varsin sida om mig. Jag håller tummarna att dom ska sova vidare, hade en ur usel natt.
Äter godis och kollar på tv, har jobbat på preem hela dagen och det har varit toppen. Tycker det är härligt att komma iväg å få jobba. Träffa massa människor och jobbar kompisar. Barnen har varit hemma med Marcus, Haylie skulle på dans idag men fick hoppa över det för hon har feber. Inte kul när hon missar det!!!!

I morgon kommer Tess och barnen hit, får se hur mina barn mår först. Kan hända att dom e bättre HOPPAS!!!!!
Vill inte sitta hemma själv medans Marcus jobbar.
Nej nu ska jag ta hand om Marcus som ligger å fryser i soffan....får nog värma en vete kudde hahah.
Synd om männen när dom e sjuka.

Natti Natti


Kommentarer
Postat av: Anne

här är det inte barn som sover bredvid mig i soffan utan en make och en liten hund... Den ena har feber och är gnällig som få... Den andra vill gå ut men det är en halvmeter snö här så han försvinner ner i den och gnäller för det...



Kramizar Anne

Postat av: Micka

Ja när männen är sjuka med lite feber och snor så är dom fanimej döende hahahahahaha =) =) Nä skämt å sido... eller? haha. Hoppas ni blir bättre snart! Inte alls kul att vara däliga! Kram kram!


Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-mail:

Bloggadress:


Skriv din text här:





Trackback
RSS 2.0